Συμβουλές για να κάψεις το περιττό λίπος γρήγορα (Μέρος B)

kapse-to-peritto-lipos-grhgora-yava-meros-2o

Συμβουλές για να κάψεις το περιττό λίπος γρήγορα (Μέρος B)

Την προηγούμενη εβδομάδα σου δείξαμε, στο 1ο μέρος, 4 συμβουλές για να κάψεις το περιττό λίπος γρήγορα. Στην περίπτωση όμως που δεν το διάβασες, τότε μπορείς να το βρεις κλικάροντας ΕΔΩ.

Με το 2ο μέρος, που θα διαβάσεις τώρα, ολοκληρώνουμε τις συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσεις, εάν θέλεις να ξεφορτωθείς το περιττό σου λίπος γρήγορα.

 

Κόψε τους υδατάνθρακες 

Εάν έχεις κάνει ήδη μία έρευνα πάνω σε αυτό το θέμα, τότε σίγουρα θα έχεις διαπιστώσει ότι υπάρχουν διάφορες δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων. Μάλιστα, υπάρχουν υποστηρικτές και μη των χαμηλών υδατανθράκων. 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι, στην προσπάθειά σου να κάψεις το περιττό λίπος, καλά θα κάνεις να μειώσεις την πρόσληψη ζάχαρης και αμύλου. Αντίθετα, προσπάθησε να καταναλώσεις άλλες τροφές, όπως λαχανικά και βρώμη. 

Έξυπνο tipΠροσπάθησε να καταναλώσεις τους περισσότερους υδατάνθρακες το πρωί και λίγο πριν την προπόνηση. 

 

Βάλε την πρωτεΐνη στη διατροφή σου  

Τα βήματα είναι απλά: αυξάνεις τη πρόσληψη πρωτεΐνης, γεγονός που οδηγεί σε αύξηση του μεταβολισμού σου. Με τη σειρά του, αυτό θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις τη μυϊκή σου μάζα και θα πετύχεις να κάψεις το περιττό λίπος, που τόσο πολύ προσπαθείς να ξεφορτωθείς. 

Στην ουσία, μελέτες έχουν δείξει ότι το σώμα καίει περισσότερες θερμίδες όταν κάποιος καταναλώνει πρωτεΐνη από ότι όταν χωνεύει είτε λίπη είτε υδατάνθρακες. 

  

6 μικρά γεύματα την ημέρα 

Προσπάθησε να ακολουθήσεις αυτό τον κανόνα, γιατί έτσι θα εξασφαλίσεις για το σώμα σου τις θρεπτικές ουσίες που είναι απαραίτητες τόσο για την δημιουργία μυών όσο και για την καύση λίπους. 

Με αυτό τον τρόπο θα πετύχεις και κάτι ακόμη. Θα αυξήσεις, δηλαδή, τον μεταβολισμό σου σε κατάσταση ηρεμίας. Συνεπώς, δεν θα καις μύες για ενέργεια και θα μειώσεις τα αποθέματα λίπους στο σώμα σου. Αυτό ακριβώς δηλαδή που θέλεις να πετύχεις! Πόσο τέλειο;

Εάν νιώθεις αποφασισμένος να κάψεις το περιττό λίπος και να αρχίσεις να χτίζεις το σώμα που επιθυμείς, το να ακολουθήσεις αυτές τις συμβουλές μας, καθώς και τις συμβουλές του 1ου μέρους, είναι μία καλή αρχή.  

Το άλλο που έχεις να κάνεις είναι ξεκινήσεις τις προπονήσεις σου σε ένα από τα 34 YAVA γυμναστήρια. 

Μην αργείς, σε περιμένουμε γιατί…it’s time to burn fat like butter! 🙂

#Yava – It’s not fitness, it’s life!